Thursday, August 13

Jawab tag lagi sekali

OK hai assalamualaikum. Aku jawab tag lagi. Tadi mula-mula terpikat lagu Impossible-shontelle, then play one direction non stop, sekarang bukak westlife pulak. Selalunya lagu melayu ja harini mood ingles siket. Tadi sebelum adik keluar main futsal dia salam dulu. Dia selalu macam tu. Perangai sweet.


INSTRUCTION



1) Make a list of what u want for ur birthday

2) The list should be 10 numbers



1. Surat ikhlas dari orang tersayang/orang yang menyayangi aku. Aku dah dapat daripada Kak b. Wahahahaha. Ni aku paksa. Sarah pun. Kenapa surat? Sebab aku suka simpan. In any case, aku hilang ingatan aku akan teringat orang-orang mungkin melalui surat hehe. I live with words and numbers.

2. Sony mp3 player. Ok aku nak beli sendiri benda ni. Senang nak bawak pi jogging.

3. Camera handycam tu. Nak record semua menda and one day kalau teringat boleh teringat the moment dan merindui.

4. Badan cantik. Nak swimming.

5. Sponsor 4 hari 3 malam pergi Pulau Perhentian. Bhahahahaha aku nak snorkeling! Nak pergi Boracay, Maldives and New Zealand!

6. Bracelet. Nice and very cute bracelet.

7. Benang nak kait. Teringin nak belajar kait masa cuti ni. Tapi terlupa nak beli hehe. Berazam nak pandai kait sweater.

8. Tiket Aquaria KLCC. Nak pergi lagi sekali.

9. Tiket pi Sunway Lagoon.

10. Full set of Running, Swimming and sport attire untuk beginner.



No comments:

Post a Comment

Hai awak! Moga awak sentiasa diberkati Allah SWT :)